Je tady zase ten krásný čas, ten čas, kdy je on-line reklama mnohonásobně důležitější než kterýkoliv jiný měsíc v roce. Vánoce jsou za rohem a lidé zkrátka chtějí nakupovat.
70% lidí nakupuje vánoční dárky on-line, než aby šli ven do mrazivého počasí a nakupovali osobně, což je ideální příležitost zajistit si Google PPC reklamu pro každého majitele e-shopu. Ze statistik vyplývá, že okolo 80 % lidí se nechají ovlivnit reklamou a propagací na internetu, než provedou svůj nákup.
Zároveň, byste neměli zaspat ani v propagování produktu skrz sociální sítě, protože více než 50 % firem propaguje nebo zmiňuje své produkty právě zde. O Vánocích se vám totiž může povést přilákat mnohonásobně více lidí.
Na Štědrý den budou aktivní 6,8 milionů chytrých mobilních zařízení, přičemž 97% z toho budou se systémem iOS nebo Android. V dnešní době je tedy samozřejmostí zajistit, aby vaše webové stránky fungovaly a fungovaly hladce na všech zařízeních.
Jedna z organických možností, jak rozšířit povědomí o vašem produktu je použití emocí, protože Vánoce jsou pro všechny obdobím úzce spojeným se vzpomínkami, rodinou a pozitivními myšlenkami. Často vyplatí nabízet dopravu zdarma. Podle studie 47% online zákazníků nechtějí platit za dopravu. Pokud potenciální zákazníci na poplatek narazí, je dost možné, že se po daném produktu porozhlédnou u jiného online prodejce, který dopravu zdarma nabízí.
Mimo slevy a výhodné balíčky ale narazíte i na navýšení ceny a to i až o 140 %, než je roční průměr produktu. Je to způsobeno jak velkou poptávkou a na ní navázaným zvětšováním konkurence, tak i snahou vyvolat falešný pocit exkluzivity zboží.
Nejen Vánoce jsou dobrým obdobím, kdy zvýšit prodej, příležitosti se naskytnou i po Vánocích. Připravte se na období povánočních slev a výprodejů.