UGC - Novinka v tvorbě obsahu

Publikováno: 15.04. 2024



Možná jste už slyšeli o UGC (User Generated Content) - obsah vytvořený uživateli - které se aktuálně stává jedním z nejpopulárnějších trendů v oblasti tvorby obsahu a on-line marketingu. UGC otevírá nové možnosti pro značky, které chtějí oslovit svou cílovou skupinu autentičtějším způsobem a díky tomu postupně posouvá trend influencer marketingu do pozadí.

Co je UGC?

UGC je obsah vytvořený samotnými uživateli - zákazníky, fanoušky, nebo členy komunity značky. Může to být v podobě fotografií, videí, recenzí, příspěvků na sociálních sítích, a dalších forem obsahu, které zákazníci vytvářejí a sdílejí ve spojení s určitou značkou.

Jak využít UGC ve vaší marketingové strategii?

Jak vám můžeme pomoci s UGC:

  1. Tvorba UGC strategie - Vytvoříme pro vás marketingový plán, který bude vaši komunitu motivovat k tvorbě obsahu. Poradíme vám s volbou příspěvků a tagů a pomůžeme nakopnout aktivní sdílení obsahu mezi uživateli.
  2. Bartery - Pomůžeme vám najít vhodné uživatele pro vytvoření barterových spoluprací s UGC umělci, kteří se tvorbě obsahu věnují aktivně.
  3. Komunikace s komunitou - Poradíme a případně zajistíme komunikaci s vaší komunitou v rámci sociálních sítí.

Máte zájem o UGC kampaň, potřebujete poradit nebo si s digitálním marketingem vůbec nevíte rady? Jsme vám k dispozici na e-mailu info@webzilla.cz.

Vytvořme spolu skvělý projekt

Kontaktujte nás