Nový rok je tady a my se můžeme podívat na trendy, které aktuálně vládnou Facebooku a Instagramu. Předpovědi a novinky vycházejí mimo jiné taky přímo ze společnosti Meta, která sama poukazuje na nejlepší strategie pro firmy.
Zprávy
Mnoho z vás si mohlo všimnou nového chatovacího prostředí na Instagramu, které je stavěné na bázi všemi dobře prozkoumaného Messengeru. Nabízí tak uživatelům známé a přívětivé prostředí pro komunikaci.
Reels
I nadále vládnou sociálním sítím videa. I v roce 2024 budou Reels nejvýhodnějším a nejefektivnějším způsobem reklamy s nejnižší a jejich organický dosah bude také výrazně vyšší než u klasických příspěvků.
Umělá inteligence
AI se šíří na sociálních sítích enormní rychlostí a aplikace navázané na sociální sítě jako například CapCut už umělou inteligenci plně využívají pro tvorbu obsahu. Mimo to ale mohou firmy využívat nástroje AI pro rychlejší a efektivnější tvorbu a škálování obsahu.