Klient: Letov Olympia
Obor: Mateřská školka a dětský koutek
Služby: Tvorba webových stránek, nastartování obsahového marketingu a reklamní kampaně
ZADÁNÍ
Tvorba nového moderního responzivního webu s dobrým organickým dosahem, dočasná správa sociálních sítí před zprovozněním školky a reklamní kampaně.
ZPRACOVÁNÍ
- Vytvoření kvalitního webu
- Rychlá a kvalitní optimalizace SEO
- Návrh propagačních materiálů
- Vytvoření Instagramu a Facebooku a plnění sítí obsahem
- Tvorba kampaní pro nábor školáků, hlídací koutek a kroužky
Cílem školky bylo rozšířit povědomí o nové pobočce spojené s hlídacím koutkem, která bude pracujícím rodičům nabízet flexibilitu. Webové stránky byly cíleny na předání co nejvíce informací o fungování školky i koutku a zároveň aby byly vizuálně cíleny na rodiče a působily vesele a dětsky.
Na sociálních sítích jsme nastavili tón komunikace a připravili brand ve formě superhrdinky Letky, se kterou si může každý školku Letov spojit. Před zahájením provozu jsme tedy mnoho informací komunikovali právě skrze ni formou komixových příspěvků.
Téma z webu a sociálních sítí jsme drželi napříč komunikací a to včetně reklamních kampaní. Vytvořili dlouhodobou reklamu na zápis nových dětí do školky a poté sezónní reklamy na hlídací koutek a kroužek cvičení maminek a dětí.
VÝSLEDKY
V průměru se nám i se základním budgetem povede přimět k akci na sociálních sítích až 600 rodičů z okolí Olomouce měsíčně a ve vyhledávačích kolem 200 uživatelů za měsíc.
Od zavedení reklam se tak meziročně zvýšila návštěvnost webu o téměř 100 % a školku kontaktuje o 93 % více rodičů než v loňském roce. Na stránku zápisu dorazí o 7 % více uživatelů.