Jak vytvořit newsletter

Newsletter je skvělým způsobem, jak si získat stálé zákazníky. Pokud se vám podaří e-mail marketing dobře uchopit, máte velkou šanci na úspěch. E-mail marketing formou newsletteru je totiž mnohy efektivnější než placené reklamy ve vyhledávačích či na sociálních sítích.

Newsletter je e-mail pravidelně přicházející všem, kdo se například na vašich stránkách přihlásili k jeho odběru. Tento e-mail by měl mít nějakou informační hodnotu ať už se jedná o novinky, články nebo rady a tipy. Vaším cílem je podat relevantní informace týkající se vašeho odvětví a přesvědčit tak odběratele, že jste skutečnými experty.

Typy newsletterů mohou být příspěvky na blogu, case studies, blížící se události a mnoho dalšího. Klíčové ale je, jaký obsah zajímá právě vaše potenciální zákazníky a co jim tedy můžete v rámci newsletteru nabídnout. Nic se nerovná neúspěchu jako vytvoření newsletteru jen proto, abyste měli newsletter.

Pokud hledáte inspiraci, pro váš e-mail marketing, máme tu pro vás pár hned několik tipů, jaké newslettery rozesílat:

Design newsletteru je také důležitý a hraje svou roli při oslovení zákazníka. Nezbytné je tedy zahrnout:

I v designu newsletteru byste měli počítat s brandem vaší společnosti. Zpracujte vizuální podobu e-mailu tak, aby odpovídala i designu vašich webovek, loga, sociálních sítí a jiným formám prezentace. Chcete totiž, aby i vaše newslettery byly snadno rozpoznatelné. Máme pro vás hned několik nápadů, které vám pomůžou s vytvořením designu líbivým pro vaše odběratele:

Newslettery jsou opravdu populární a efektivní formou propagace vaší společnosti. Nebojte se tedy podívat se na populární aplikace pro rozesílání newsletterů a zkuste si vymyslet ten ideální pro vás.

Vytvořme spolu skvělý projekt

Kontaktujte nás