Mileniálové dnes tvoří velkou část spotřebitelů. A není se čemu divit. Letos nejstarší z nich oslavili 40. narozeniny. Tato temperamentní generace chce jedno a to vědět o všem všechno.
Prodávat mileniálům je skutečná výzva, nedá se jim totiž předat jen jednoduché přímé sdělení. V roce 2021 vede především obsahový marketing a významná pozice napříč několika platformami. Vytváření hodnotného kvalitního obsahu je předpokladem pro zaujmutí a získání zákazníků.
Naštěstí vytvářet reklamu pro mileniály nemá jen negativa. Neustále se měnící zájmy a potřeby zákazníků dávají firmám prostor k vytvoření těch nejzajímavějších kampaní.
Další výhodou mileniálů je jejich tendence vytvářet si silný vztah ke specifickým značkám a společnostem. Pokud úspěšně navážete vztah se svou cílovou skupinou, můžete si vytvořit širokou a loajální skupinu klientů, kteří vaší značce budou dlouhodobě věřní.
VYTVÁŘEJTE KVALITNÍ OBSAH
Neexistuje žádná náhrada kvalitního obsahu, pokud chcete mileniály zaujmout. Je to první generace, která byla vystavena přemíře různých komunikačních platforem plných různorodého obsahu. Ať už vytváříte videa, píšete blog, fotíte zajímavé fotky nebo tvoříte jiný typ osbahu, vždy myslete na to, že uživatelé konzumují podobný obsah na několika platformách. To vám nedává jinou možnost než vytvářet vysoce kvalitní obsah. Vytváření originálního a jedinečného contentu zásadně zvyšuje šance, že zaujmete publikum mileniálů.
POKUD MŮŽETE, ŘÍKEJTE PŘÍBĚH
Jeden z nejefektivnějších způsobů, jak si získat mileniály je říct jim příběh. Tato generace vyrostla na vyprávění příběhů a za svůj život si vytvořila vztah k několika postavám. Místo mechanického vytváření obsahu se zaměřte právě na předávání story a máte větší pravděpodobnost zaujetí mladých klientů.
Navíc vyprávění příběhu vašim obsahem vás přibližuje vaší klientele. Pokud se vaši zákazníci najdou ve vašem vyprávění a vašich osobnostech, zvýší se pravděpodobnost, že u vás nakoupí. Proto je také nutné znát zájmy, problémy a potřeby vašeho publika.
POUŽIJTE OBSAH UŽIVATELŮ
Mimo obsah vytvářený pro společnost je dobré zahrnout i obsah vytvářený vaší klientelou. Mileniálové jsou snadno ovlivnitelní svými vrstevníky a obsah od vašich klientů může ovlivnit další k nákupu. Důležité je ale i mít určitou kontrolu nad sdíleným obsahem vašich zákazníků. Vždy vybírejte obsah, který bude dobře prezentovat vaši značku.
VYBERTE PLATFORMY POUŽÍVANÉ MILENIÁLY
Média užívané mileniály jsou pro sdílení vašeho obsahu klíčové. Než se rozhodnete obsah sdílet, vyberte si platformy s velkým množstvím uživatelů v této cílové skupině. Rešerš obsahu těchto platforem vám také pomůže lépe porozumět vaší potenciální klientele.
VYTĚŽTE CO NEJVÍCE ZE SOC. SÍTÍ
Víme moc dobře, že mileniálové jsou aktivní na sociálních sítích a tento trend se určitě neblíží ke konci. Tato generace vytvořila sociální sítě a žila s nimi většinu svého života. Pokud jsou tedy mileniálové vaší cílovou skupinou, nemůžete si dovolit tuto platformu ignorovat. Sítě, které si vyberete budou určovat, jakou formou budete prezentovat váš obsah. Například Twitter je skvělý pro krátký a přímý obsah, na Instagramu zaujmete vizuálním obsahem jako jsou videa a fotky a pro kombinaci obojího je ideální Facebook. Vytváření obsahu na sociální sítě má také výhodu vytvoření loajální skupiny zákazníků. Avšak vzhledem k velké konkurenci je nutné držet se relevantní pravidelným vytvářením obsahu.
EMOCE
Ačkoli jsou mileniálové známí pro svou emocionální uzavřenost, emoce jsou klíčovým faktorem v jejich rozhodnutí pro nákup. Přidání emocí do vaší kampaně tak zvyšuje pravděpodobnost konverzí. Dejte si ale pozor, abyste použili správnou sílu na správných místech.V tomto je klíčové velmi dobře rozumět vaší cílové skupině.
PODPORUJTE DŮLEŽITÁ TÉMATA
Tato generace vnímá zlepšení života a svého okolí jako prioritu, proto i vy byste se měli snažit mluvit o tématech, která vedou k pozitivní změně.
Ačkoli je mileniály těžké zaujmout, pokud se vám povede získat si skrze kreativní kampaně jejich přízeň, přinese to ovoce. Vždy myslete na to, že mileniálové hledají inovaci ve službách a zajímavý obsah. Pokud se vám podaří vyčnívat nad konkurencí, získáte si dlouhodobě loajální klientelu.