Vzhledem k nové aktualizaci Google ze srpna tohoto roku se změnil způsob hodnocení stránek a tím i pořadí zobrazování ve vyhledávačích. Tato aktualizace byla dokončena na začátku září a přinesla mnoho změn, které mohou zásadně ovlivnit SEO strategie mnoha webů. Patří mezi ně i ten váš?
KVALITNÍ OBSAH
Jedním z hlavních prvků nejnovější aktualizace je důraz na kvalitní, autentický a zajímavý obsah. Webové stránky, které se opírají o generovaný obsah pomocí umělé inteligence (AI) nebo se snaží manipulovat s vyhledávacími algoritmy pomocí nekvalitních textů, byly penalizovány. Google se tímto snaží zabránit zobrazování neužitečného obsahu a zatím poměrně úspěšně. Stránky, které byly pomocí AI vytvořeny zaznamenávají pokles dosahu.
PATENT “INFORMATION GAIN”
Díky nové patentované technologii “Information Gain” se Google daří sledovat, zda stránky produkují nové, unikátní a jedinečné informace a dává těmto webům mnohem větší váhu ve vyhledávání.
CO TO PRO VÁS ZNAMENÁ?
Pokud jste na vašich stránkách zaznamenali pokles návštěvnosti, je dobré provést SEO audit a ověřit si tak kvalitu vašeho obsahu. Důležitá pro vás bude hlavně:
- autenticita - obsah lišící se od jiných webů / webů konkurence
- informační hodnota - co přesně článek předává a jak moc pomáhá uživatelům
- struktura a praktičnost - vytvářejte články, které uživatelům pomohou najít co nejrychleji řešení jejich problému
Pokud se ve světě SEO a vyhledávačů ztrácíte, rádi vám pomůžeme s auditem i úpravou vašich stránek. Neztraťte se v online světě a napište nám na info@webzilla.cz.