Kamenná prodejna už není třeba, prodávat se dá i na Instagramu

Stále více a více lidí se spoléhá na Instagram jako jejich hlavní kanál pro propagaci e-shopu nebo dokonce jako celý obchod. Láká vás svět Instagramu také a myslíte si, že by byl vhodný pro vaše podnikání?

Poradíme vám, jak si takový insta-obchod založit.

Ověření způsobilosti

Pokud chcete například prodávat produkt v České republice, nemusíte se bát, spadáte pod podporované trhy. Váš produkt také musí splnit určité podmínky a webové stránky, na kterých jej prodáváte. Stejně tak musíte dodržovat smlouvu pro obchodníky a zásady pro obchodování na Instagramu.

Založte si / Změňte si účet na firemní nebo účet tvůrce

Převeďte si v nastavení svůj účet na firemní a doplňte co nejvíce informací o vaší společnosti jako třeba provozní dobu či adresu sídla.

Propojte si Instagram s Facebook stránkou

Pokud stránku nemáte, je třeba si ji založit. Poté už velice jednoduše propojíte stránku s Instagramem v sekci “Upravit informace o stránce”.

Nahrajte katalog produktů

Katalog můžete nahrát dvěmi možnými způsoby. Buďto si můžete katalog nahrát sami ve Správci katalogů, který najdete ve Facebook Business Manageru nebo si zřídit e-shop s jedním z Instagram partnerů.

Kontrola

Po nahrání katalogu předejte obchod ke kontrole Instagramu. Jako každé ověření, celý kontrolní proces může trvat i několik dní.

Zapněte si nákupy

Pokud bude váš katalog schválen vám půjde funkce Nákupy spustit, pokud ne kontrola buď stále probíhá nebo váš účet nebyl schválen.

Označte produkty

Na sdílených fotkách teď můžete přímo označovat vaše produkty a označení přivede vaše sledující přímo k nákupu. Nově také získáte i nákupní samolepku pro vaše stories.

Chtěli byste vědět, jak pro váš e-shop udělat ideální stránky nebo jak získat co nejvíce zákazníků a správně svůj e-shop propagovat? Máte plné ruce práce a technické a marketingové záležitosti nestíháte řešit? Rádi vám pomůžeme.

17.09. 2021

Vytvořme spolu skvělý projekt

Kontaktujte nás